Szkolenia dla firm:
Techniki Negocjacyjne w Biznesie
Dzięki temu szkoleniu Twoi pracownicy dowiedzą się jak zyskać przewagę w trakcie negocjacji handlowych. Nauczą się w jaki sposób profesjonalnie podchodzić do negocjacji, jak radzić sobie z adwersarzem na każdym etapie negocjacji, jak na bieżąco odpowiadać na argumenty przeciwników, jak odczytywać mowę ciała i sygnały adwersarzy oraz jak wykorzystać magię improwizacji i budowania na reakcjach partnera. Szkolenie zawiera elementy psychologii komunikacji niewerbalnej, psychologii społecznej oraz psychologii emocji i motywacji.
Czego nauczą się Twoi pracownicy?
1. Czym są efektywne negocjacje?
2. Czym jest BATNA w procesie negocjacji i jak ją wykorzystywać?
3. Czym są style negocjacyjne i komunikacyjne?
4. Jaką rolę odgrywa mowa ciała w negocjacjach?
5. Jak dostosować styl negocjacyjny do sytuacji?
6. Jak dopasować komunikat do stylu komunikacyjnego adwersarza?
2. Czym jest BATNA w procesie negocjacji i jak ją wykorzystywać?
3. Czym są style negocjacyjne i komunikacyjne?
4. Jaką rolę odgrywa mowa ciała w negocjacjach?
5. Jak dostosować styl negocjacyjny do sytuacji?
6. Jak dopasować komunikat do stylu komunikacyjnego adwersarza?
Co otrzymasz w pakiecie?
Zamówienie szkolenia dla Twojej firmy łączy się z ogromnymi korzyściami!
- program dopasowany do Państwa potrzeb i potrzeb Państwa pracowników zagwarantuje większą efektywność po szkoleniu – szkolenia budowane są w oparciu o Cykl Kolbe’a
- profesjonalny trener, który przekazuje wiedzę z pasją i z użyciem magii i iluzji sprawi, że szkolenie będzie niezapomniane i Państwa pracownicy stwierdzą, że nigdy nie uczestniczyli w tak świetnych warsztatach
- profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe pomogą Państwa pracownikom utrwalać wiedzę po zakończeniu warsztatu
- opieka i wsparcie poszkoleniowe trenera prowadzącego pomogą pracownikom wracać do wiedzy z przeprowadzonych warsztatów – a manager pracowników zyska informacje, które pozwolą mu efektywniej budować procesy w organizacji
CZY WARTO? LICZBY MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE :
ponad 5000h szkoleniowych
z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych, mowy ciała, zarządzania zespołem, rozmów telefonicznych, zarządzania czasem, osiągania celów i innych...
ponad 5000 przeszkolonych osób
trenerzy, dyrektorzy makroregionalni, dyrektorzy regionalni, regionalni kierownicy sprzedaży, dyrektorzy oddziałów, liderzy, kierownicy, doradcy klienta zamożnego, doradcy klienta biznesowego, doradcy klienta indywidualnego, handlowcy, wsparcie sprzedaży, administracja, telemarketerzy i inni...
ponad 600h wykładowych
z zakresu psychologii społecznej, psychologii motywacji, psychologii komunikacji niewerbalnej i innych...