Szkolenia dla firm:

Efektywna Rozmowa Telefoniczna z Klientem

Dzięki temu szkoleniu Twoi pracownicy nauczą się w jaki sposób pracować głosem, jak zaciekawić Klienta przez telefon i sprawić aby łatwiej było im nawiązać z nim telefoniczny kontakt, a w efekcie zwiększyć prawdopodobieństwo umówienia spotkania lub zachęcenia Klienta do zakupu produktu. Szkolenie zawiera elementy psychologii społecznej, ćwiczeń z emisji głosu, psychologii sprzedaży oraz psychologii komunikacji niewerbalnej.
magia sukcesu dawid stefaniak szkolenia dla firm

Czego nauczą się Twoi pracownicy?

 
1. Jakie są mity na temat rozmów telefonicznych i telemarketingu?
2. Jaką rolę odgrywa prokrastynacja w procesie telefonowania?
3. Jak wykorzystać innowacyjne podejście do dzwonienia?
4. Jak używać psychologii w rozmowie telefonicznej?
5. Jakie znaczenie ma nastawienie i emocje w rozmowie telefonicznej?
6. Jak prawidłowo ustalać cele w rozmowie telefonicznej?
7. Jak efektywne rozpocząć i zakończyć rozmowę z klientem?
magia sukcesu dawid stefaniak szkolenia dla 

firm

Co otrzymasz w pakiecie?

Zamówienie szkolenia dla Twojej firmy łączy się z ogromnymi korzyściami!

  • program dopasowany do Państwa potrzeb i potrzeb Państwa pracowników zagwarantuje większą efektywność po szkoleniu – szkolenia budowane są w oparciu o Cykl Kolbe’a
  • profesjonalny trener, który przekazuje wiedzę z pasją i z użyciem magii i iluzji sprawi, że szkolenie będzie niezapomniane i Państwa pracownicy stwierdzą, że nigdy nie uczestniczyli w tak świetnych warsztatach
  • profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe pomogą Państwa pracownikom utrwalać wiedzę po zakończeniu warsztatu
  • opieka i wsparcie poszkoleniowe trenera prowadzącego pomogą pracownikom wracać do wiedzy z przeprowadzonych warsztatów – a manager pracowników zyska informacje, które pozwolą mu efektywniej budować procesy w organizacji

 

CZY WARTO? LICZBY MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE :

 

ponad 5000h szkoleniowych

z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych, mowy ciała, zarządzania zespołem, rozmów telefonicznych, zarządzania czasem, osiągania celów i innych...

ponad 5000 przeszkolonych osób

trenerzy, dyrektorzy makroregionalni, dyrektorzy regionalni, regionalni kierownicy sprzedaży, dyrektorzy oddziałów, liderzy, kierownicy, doradcy klienta zamożnego, doradcy klienta biznesowego, doradcy klienta indywidualnego, handlowcy, wsparcie sprzedaży, administracja, telemarketerzy i inni...

ponad 600h wykładowych

z zakresu psychologii społecznej, psychologii motywacji, psychologii komunikacji niewerbalnej i innych...

Zamów wycenę szkolenia i bezpłatną analizę potrzeb!

 

Zamów wycenę!
 

Zależy Ci na czasie? Zadzwoń:

tel.: 663 164 530
Szukaj