Szkolenia dla firm:
Efektywna Rozmowa Telefoniczna z Klientem
Dzięki temu szkoleniu Twoi pracownicy nauczą się w jaki sposób pracować głosem, jak zaciekawić Klienta przez telefon i sprawić aby łatwiej było im nawiązać z nim telefoniczny kontakt, a w efekcie zwiększyć prawdopodobieństwo umówienia spotkania lub zachęcenia Klienta do zakupu produktu. Szkolenie zawiera elementy psychologii społecznej, ćwiczeń z emisji głosu, psychologii sprzedaży oraz psychologii komunikacji niewerbalnej.
Czego nauczą się Twoi pracownicy?
1. Jakie są mity na temat rozmów telefonicznych i telemarketingu?
2. Jaką rolę odgrywa prokrastynacja w procesie telefonowania?
3. Jak wykorzystać innowacyjne podejście do dzwonienia?
4. Jak używać psychologii w rozmowie telefonicznej?
5. Jakie znaczenie ma nastawienie i emocje w rozmowie telefonicznej?
6. Jak prawidłowo ustalać cele w rozmowie telefonicznej?
7. Jak efektywne rozpocząć i zakończyć rozmowę z klientem?
2. Jaką rolę odgrywa prokrastynacja w procesie telefonowania?
3. Jak wykorzystać innowacyjne podejście do dzwonienia?
4. Jak używać psychologii w rozmowie telefonicznej?
5. Jakie znaczenie ma nastawienie i emocje w rozmowie telefonicznej?
6. Jak prawidłowo ustalać cele w rozmowie telefonicznej?
7. Jak efektywne rozpocząć i zakończyć rozmowę z klientem?
Co otrzymasz w pakiecie?
Zamówienie szkolenia dla Twojej firmy łączy się z ogromnymi korzyściami!
- program dopasowany do Państwa potrzeb i potrzeb Państwa pracowników zagwarantuje większą efektywność po szkoleniu – szkolenia budowane są w oparciu o Cykl Kolbe’a
- profesjonalny trener, który przekazuje wiedzę z pasją i z użyciem magii i iluzji sprawi, że szkolenie będzie niezapomniane i Państwa pracownicy stwierdzą, że nigdy nie uczestniczyli w tak świetnych warsztatach
- profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe pomogą Państwa pracownikom utrwalać wiedzę po zakończeniu warsztatu
- opieka i wsparcie poszkoleniowe trenera prowadzącego pomogą pracownikom wracać do wiedzy z przeprowadzonych warsztatów – a manager pracowników zyska informacje, które pozwolą mu efektywniej budować procesy w organizacji
CZY WARTO? LICZBY MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE :
ponad 5000h szkoleniowych
z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych, mowy ciała, zarządzania zespołem, rozmów telefonicznych, zarządzania czasem, osiągania celów i innych...
ponad 5000 przeszkolonych osób
trenerzy, dyrektorzy makroregionalni, dyrektorzy regionalni, regionalni kierownicy sprzedaży, dyrektorzy oddziałów, liderzy, kierownicy, doradcy klienta zamożnego, doradcy klienta biznesowego, doradcy klienta indywidualnego, handlowcy, wsparcie sprzedaży, administracja, telemarketerzy i inni...
ponad 600h wykładowych
z zakresu psychologii społecznej, psychologii motywacji, psychologii komunikacji niewerbalnej i innych...