Szkolenia dla firm:
Zarządzanie Zespołem i Psychologia Lidera
Dzięki temu szkoleniu Twoi managerowie nauczą się jak być liderem i autorytetem dla swoich ludzi. Popracujemy nad ich wizerunkiem tak aby potrafili zbudować autorytet u podwładnych, zajmiemy się ich kompetencją komunikatywności, aby efektywnie słuchali, porozumiewali się z podwładnymi i potrafili odczytywać ich intencje. Następnie przejdziemy do zagłębiania się w świat psychologii lidera i wykorzystaniu praktycznej psychologii do tego, aby nie popełniać klasycznych grzechów managera. Szkolenie zawiera elementy psychologii komunikacji niewerbalnej, psychologii motywacji, psychologii biznesu, psychologii społecznej oraz zarządzania sobą w czasie i osiągania celów.
Czego nauczą się Twoi managerowie?
1. Jak wykorzystać psychologię managera?
2. Jaką rolę odgrywa motywacja w procesie zarządzania?
3. Jak efektywnie motywować pracowników?
4. Jak inspirować ludzi i komunikować się ze swoim zespołem?
5. Jak zbudować autorytet wśród swoich ludzi?
6. Jakie popularne grzechy popełniają managerowie i jak ich unikać?
2. Jaką rolę odgrywa motywacja w procesie zarządzania?
3. Jak efektywnie motywować pracowników?
4. Jak inspirować ludzi i komunikować się ze swoim zespołem?
5. Jak zbudować autorytet wśród swoich ludzi?
6. Jakie popularne grzechy popełniają managerowie i jak ich unikać?
Co otrzymasz w pakiecie?
Zamówienie szkolenia dla Twojej firmy łączy się z ogromnymi korzyściami!
- program dopasowany do Państwa potrzeb i potrzeb Państwa pracowników zagwarantuje większą efektywność po szkoleniu – szkolenia budowane są w oparciu o Cykl Kolbe’a
- profesjonalny trener, który przekazuje wiedzę z pasją i z użyciem magii i iluzji sprawi, że szkolenie będzie niezapomniane i Państwa pracownicy stwierdzą, że nigdy nie uczestniczyli w tak świetnych warsztatach
- profesjonalnie przygotowane materiały szkoleniowe pomogą Państwa pracownikom utrwalać wiedzę po zakończeniu warsztatu
- opieka i wsparcie poszkoleniowe trenera prowadzącego pomogą pracownikom wracać do wiedzy z przeprowadzonych warsztatów – a manager pracowników zyska informacje, które pozwolą mu efektywniej budować procesy w organizacji
CZY WARTO? LICZBY MÓWIĄ SAME ZA SIEBIE :
ponad 5000h szkoleniowych
z zakresu technik sprzedaży, obsługi klienta, negocjacji, komunikacji, autoprezentacji, wystąpień publicznych, mowy ciała, zarządzania zespołem, rozmów telefonicznych, zarządzania czasem, osiągania celów i innych...
ponad 5000 przeszkolonych osób
trenerzy, dyrektorzy makroregionalni, dyrektorzy regionalni, regionalni kierownicy sprzedaży, dyrektorzy oddziałów, liderzy, kierownicy, doradcy klienta zamożnego, doradcy klienta biznesowego, doradcy klienta indywidualnego, handlowcy, wsparcie sprzedaży, administracja, telemarketerzy i inni...
ponad 600h wykładowych
z zakresu psychologii społecznej, psychologii motywacji, psychologii komunikacji niewerbalnej i innych...